2013/05/05

viikot 17 ja 18

 photo salikollaasi_zps08a9f093.jpg  photo salikollaasi2_zps0fb364e3.jpg Viime viikolla ja tällä viikolla mun kuntoilut on ollu ihan minimissä. Joko en oo hierojan takia voinu mennä enää salille, oon ollu töissä tai sitte jossai ihan muualla koko päivän. Kerran oon myös valinnu ratsastuksen lenkin sijaan. Eile mulle kävi viel pieni takapakki jonka luulin koituvan kohtaloks ku olo oli kauheen kuumeinen koko päivän töissä ja olin ihan varma, et nyt se on taas lepoo viikon ajan. Tänää olo oli kuitenki parempi mut rauhassa täytyy silti ottaa, koska mul on huomenna se 1500m juoksu sekä illalla vielä näyttö. Noitten jälkee on fyysiseltä puolin liikuntadiplomi valmis :)


VIIKKO 17

Ma: Lepo
Ti: Lepo (hieroja)
Ke: Reidet-pohkeet-pakarat
To: Lepo
Pe: Hauis-ojentajat-kyljet La: Lepo
Su: Hauis-ojentaja-rinta


VIIKKO 18

Ma: Lepo
Ti: Reidet-pohkeet-pakarat
Ke: Rinta-selkä-olkapäät
To: Lepo
Pe: Lepo (hieroja)
La: Lepo
Su: Lepo

No comments:

Post a Comment