2013/05/12

hibbailut

 photo asukollaasi_zpsb6eeb9d9.png  photo IMG_0561_zpsb8ee73a6.jpg  photo IMG_0564_zps24f3dfd9.jpg  photo IMG_0579_zps6dded927.jpg Meil oli perjantaina lähibaaris hippibailut ja sain kerranki pistää luvallisesti mun hapsukengät baarii! (seems legit) Koska en ois saanu illalla enää hyvää kuvaa mun piti feikata tää asu aamupäiväl ja Jenin painostuksesta menin vaihtamaa kenkulit viel viime hetkel. Nää on ollu kiireisiä aikoja ja kiire ei muuta ku jatkuu, jos nimittäin kattoo mun kalenteria ni ainoot vapaapäivät on sunnuntait. Kesäkuun alkaes en aio kattoo kelloo muuta ku duunis.

Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama

8 comments:

  1. Moikka! Sulla on aivan huippu blogi (-: Ja jep,itse kullakin tuntuu olevan kiirettä hahah .. Mutta mua on jääny vaivaamaan, että onko sulla poikaystävää,kun muistasin, että joskus blogin alkuaikoina ainakin olis ollu? Ymmärrän kyllä,jos menee liian henkilökohtaseksi.

    -A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu oli mulla sillon ja on tässä ollu muutama välissäki, mut tällä hetkellä ei ketään :)

      Delete
  2. Toi takki on ihana! pakko kysyä että mistä se on? ruskee ei ehkä oo mun väri, mut jos tollanen löytyis mustana niin lähtis kyllä heti mukaan :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi on henkkamaukalta :) Noita ei mustina myydä, mut kannattaa tsekata noi tyypilliset nelly.com, forever21 tai asos, niis varmasti löytyy myös mustana! :)

      Delete
  3. Hei, nyt ku YO-tulokset on tullu nii voitko laittaa seuraavaan postaukseen jotai, et mitä arvosanoi oot kaiken kaikkiaan saanu ja pääsitkös ylioppilaaks? =)

    ReplyDelete