2013/05/19

täällä ruudun toisella puolella iloinen ylioppilas

 photo kesaumlkollaasi_zps058d4a9c.png  photo kesaumlkollaasi2_zps935d3013.png
Lace body - Estradeur (nelly.com), Shorts - Gina Tricot, Shoes - Converse

Perjantaina tuli kyllä juu ne kauan himoitut tulokset! Mun oli pakko käydä aamulla jo kattomassa koulun nettisivuilta, että siellähän mun nimi luki, joten enää mua piti pienessä jännityksessä arvosanat. Suurin kuorma tietysti putos harteilta siinä vaiheessa. Arvosanoiks tuli äikästä B, sinänsä harmittaa ku jäi kahesta pisteestä kiinni et oisin saanu korkeemman arvosanan, mikä tarkottaa käytännössä sitä et oisin saanu tekstitaidon 2-2-3 sijaan vaikka 3-3-3. Ei mikää mahdoton ku tunnilla oon saanu jopa neljää pistettä. Saksasta B, tää jäi 4 pisteestä vajaa C, joten meen ehdottomasti uusimaa syksyllä. Enkun kanssa kävi melkonen mäihä, sillä 199 pistettä vaadittiin C:hen ja meitsi vetää 200 pojoo! Ei hienommi vois mennä. Terveystiedon kans mulla oli suurin pelko, sillä se lähti 11 pisteellä ja aikasempina vuosina on vaadittu 10-12 pistettä läpipääsyyn. Multa oltiin vähennetty viel yks piste ja eikös tänä vuonna läpipääsyn rajana ollu 10 pistettä! Ton meen kans uusimaa syksyllä, mä ku vedän aina rimaa hipoe läpi.
Perjantaina hilluin koko päivä tommoset kledjut päällä, ihana ilma ku meikäläisellä aka vilukissalla ei tullu kylmä shortseilla! Kiireine päivä jatku iha yöhön asti, koska koriksen SM-kulta! Mieletöntä reivaamista aamuun asti ja yökerhon puoli oli alakerras ku pätsi, ku pojat jätti saunan ovet auki. Juu ja ostin kans kuntosalil kuukauden kortin, jote nyt ei oo päivästä tai ajasta kiinni ku voi mennä sinne hillumaa.

P.S Mun Tigerista neljällä egellä ostama sateenvarjo on söpöintä mitä oon nähny vähään aikaan :3

Cheek ft. Sami Saari - Kyyneleet

7 comments:

  1. LET'S GO BISONS! LET'S GO BISONS! LETS KOU PAISONS!!!!!!! BACK TO BACK, 2 YEARS = 2 CHAMPIONSHIPS!!! "1.... 2.... 3? WHY NOT?! WHY NOT!" fanihetki, sori et spammaan sun blogii mut on niin mahtifiilis päällä vieläkin! -jeni <3

    ReplyDelete
  2. Onnea sinnekin ylioppilaalle! :)

    ReplyDelete
  3. Ihana asu! Ja onnea ylioppilaalle <3

    ReplyDelete
  4. oi miten ihana toi pitsibody! ja tääkin tahtoo tuollaisen sateenvarjon, oon ties kuinka kauan jahdannu läpinäkyvää sateenvarjoa!

    niin, ja suuret onnittelut :)

    ReplyDelete