2013/06/14

asos.com

asos.com

asos.com

Mä tein eile asokselle kesäkledjutilauksen. Musta vaan tuntuu et ylemmän kollaasin tavarat on niitä, jotka ei palautukseen joudu, vaikka toi pipo on kyl siinä ja siinä. Jossei se näytä hyvältä päässä ni tervemenoo takasin sinne mistä tuliki! Kukkapompulan tilasin lähinnä siks, et saan mun nutturaylijäämähiukseet piiloon, kun taas kukkapannan yksinkertasesti siks ettei multa semmosta löydy ennestään. Alemman kollaasin puserot taas on aina jännitys, mulla kun ei niitä tissejä oo. Mielenkiinnolla jään odottamaa osuiko mun kokovalinnat nappii, tää tilaus kun oli mun ihka ensimmäinen asokselta :)

4 comments:

  1. Ihana toi valkonen peplum systeemi, hahah :) Voisitko linkata sen mulle? Kiitos jo etukäteeen.

    -A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep juu, täältä löytyy! :)

      http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2909385

      Delete
  2. ToivotaanParastaPelätäänPahintaJune 19, 2013 at 6:42 PM

    Alemmista paidoista ehdottomasti kuvia ;3 ...toivotaan että sopii hyvin ylle....lauta tai ei, persoona ratkaisee :) ....Toki rintavarustus saattaa rajoittaa sinunlaistasi vaatehullua ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eihän se valkone sopinu, mut kyllähä ton tapasia löytyy jokasen kulman takaa :)

      Delete