2013/04/01

brand new beginning

 photo korkee_zps4ffd016f.png Mun on kauheen vaikee kirjottaa mitään alotustekstejä, mut yrittänyttä ei laiteta. Oon Sara, 18-vuotta ja viikko sitte astuin toivottavasti viimeistä kertaa salista ulos. Mikäli luoja suo saan siis lakin 1.6 päähäni, mikä ois enemmän kun suotavaa tulevaisuutta ajatellen. Vaikka toisaalta ei mulla mihkään kiire tän elämäni kanssa ole. Tulevaisuudessa haluaisin tehdä ammattina jotakin liikuntaan liittyvää, pitää jumppia, ohjata kuntosalilla, tehdä ihmisille reeniohjelmia sun muuta mikä sitte sattuu miellyttämää. Kevään yhteishaussa hain sinne sun tänne, vaikka tosissani oon hakemassa syksyn yhteishaussa Varalaan liikuntaneuvojan koulutukseen. Oon harrastanu ratsastusta, koripalloo sekä pianon- ja viulunsoittamista, joista nykyään enää pianonsoittamista ja ratsastusta. Urheilu ei koriksen jälkee unohtunu vaan vaihtu kuntosaliin ja lenkkeilyyn. Valokuvauksesta kiinnostuin joskus ala-asteen lopussa ja ekan oman järkkärin ostin vuoden 2008 marraskuussa. Luonteeltani oon aika äkkipikanen, innostun helposti asioista ja omaan hardcore huumorintajun. Kaveria lainatakseni: "Muitten täytyy olla kännissä, jotta ne ymmärtää Saran jutut."

Ulkoasun kans sain taistella taas muutaman illan, mut kyl mun täytyy todeta et aikamoinen koodinero oon ku sain tän toimimaa jopa paremmi ku edellisen! Kokeilemista kun voi sanoo neroudeks... Tästä tuli myös tosi epäkesänen, mut luulen et tää jää vaan väliaikaseks kunhan saan jonkun paremman idean. Osotteen halusin pysyvän mahdollisimman helppona ja lyhkäsenä, joten päädyin lisäämään toisen a-kirjaimen tohon perään, niin muistaa vanhemmat lukijat sen sitten myös :)

Tää blogi tulee olemaan suoraa jatkoa edeltäjälleen, joten jos teitä kiinnostaa lukea alkuperäsiä postauksia, niin täältä saatte myyräillä ihan rauhassa :)

6 comments:

  1. Tosi söpö toi sun paitas (:
    http://inspirationmania.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Heippa ! löysin ton sun edellisen blogin vasta ja näköjään saan aloittaakin sitten seuraamisen ihan uudelta sivulta (: vaikuttaa kivalta. tosi ihanat hiukset !

    ReplyDelete
  3. Moni varmasti on kysyny samaa, mutta onkohan tää blogipohja jostain ladattu? Viititkö kertoa että mistä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en muista yhtää mistä oon tän taustan tallentanu, ku tää on ollu mun koneella jo jostain vuodesta 2010 lähtien käyttämättömänä :)

      Delete