2013/07/20

striped

 photo spike_zps6af06c81.png  photo spike2_zps619abaa9.png
Top - Zara, Spiked Bra - Romwe, Jeans - Soaked In Luxury, Shoes - Dr. Martens, Earrings - Koruharakka

Aika on taas hurahtanu ties missä, sillon ku on viis työpäivää viikossa ni ei niissä kahessa vapaassa ehi ees ajattelemaa mitää. Mun tulevaisuus on edenny siihen pisteeseen, et koska en mihkää opiskelemaa päässy ni oon nyt elokuussa menossa 4kk kestävälle liikunnanohjauksen peruskurssille. Tolla kurssilla käydään läpi melkein kaikki mahdolliset urheilulajit, ohjaamista sekä teoriaa. Tosta saa tietysti myös lisäpisteitä sitte ku tuun uudestaan hakemaa LOP-koulutukseen. Parasta ehkä tolla koko kurssilla tulee olemaa, ettei mun tarvii haaskata aamusta aikaa meikkaamiselle. Viikot tuun asumaan asuntolassa, joten valehtelematta täytyy sanoa että tän blogin sisältö tulee muovautumaa mun ton hetkisten olosuhteiden mukaan. Mitä se sit tuokaan tullessaan, en tiiä. Ilman konetta en kuitenka aio siellä olla, joten tää postaustahti rajottuu edelleen siihen miten jaksan/ehdin/on materiaalia. Niin ja Instasta voi kyyläillä yksityiskohtasemmin missä meikäläine millonki huitelee :D

Avicii - Wake Me Up

8 comments:

  1. sulla on aivan upea blogi! ja ihana tyyli! oisi kiva selailla helposti vanhoja postauksias, saisiko sen arkisto palkin johonkin näkyviin? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuolla vasemmalla on tän blogin vanhat tekstit, mut jos haluut kaikki mun aikasemmat lukee, niin ne löytyy osotteesta ruusukerotta.blogspot.fi :)

      Delete
  2. aivan ihana blogi!! <3
    vielä vaan oottelen lupaamaas videoo (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siistii! Just yks päivä tossa testailin tota videotoimintoo, et eiköhän se täs joku päivä tuu :)

      Delete
    2. jeeeee!! kattelin yks päivä sun jotain vanhaa videoo nii sulla on aivan ihana ääni 🙈!! :D

      Delete
    3. Voi kauheeta, kuulisit ku mää laulan :D Mua itteeni häirittee ku kuulen miltä kuulostan, mut eiköhän se useimmilla meistä c",)

      Delete
    4. hahaha äläs nyt :D ja joo, mua ainaki häirittee oma puhe ihan hirveesti jos kuulee joltain äännitteeltä :)

      Delete