2013/04/07

shine bright like a diamond

 photo korkeekollaasi_zpsb2874be7.png  photo IMG_0087_zpsc4daeb9a.jpg  photo IMG_0097_zps8a4aee87.jpg Blazer - H&M, Lace Body - Estradeur (nelly.com), Leggings - Dr. Denim, Heels - Jeffrey Campbell

Me vietettii eile kaveriporukalla keilailuiltaa, josta jatkettiin vielä baariin. Ilta meni muuten melkei putkeen paitsi heti keilauksen alettua mun päätä alko jomottaa ja se jomotus jatku aina iltapäivään saakka. Ahdistaa tää pieni paikkakunta ja ku kaikki tuntee kaikki, haluis päästä pois täältä isommalle paikkakunnalle mut toisaalta sama juttu se varmaa sielläki ois. Parasta siis erakoitua ja välttää kontakteja kenenkään kanssa. En myöskään ymmärrä mistä tota lunta taas tulee, mut jotenki se tuntuu kutsuvan mua lenkille, mikä tekis iha hyvää tähä sunnuntai-iltaan :) Oon kans yks outolintu ku tykkään lenkkeillä tommosessa paskasäässä tai sitte pimeessä ettei kukaan tunnista mua.

9 comments:

  1. Toi sun asu näyttää ehkä vähän alastomalta, ku sulla ei oo mitää paitaa ton pitsitopin alla. Tää on vaan mun mielipide, mut usein mietin et miks niin monet käyttää noita pitsipaitoja, eikä laita sinne rintsikoita lukuunottamatta mitään alle. Onko ihmisillä nykyään joku tarve kulkea puolialasti paikasta toiseen ja paljastella itteään?Joskus se ei vaan näytä oikeen kivalta, ja eikö tollasessa asussa tuu kylmä? :DD

    Toi ylempi ei ollut siis mikään loukkaus, oma mielipiteeni vain, ja asia jota tulee monesti ihmeteltyä. Sulla on tosi kiva blogi ja vaikutat mahtavalta persoonalta! Ja oon niin kateellinen noista kengistä! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tätä mulle ollaan ihmetelty aiemminki, mut mun oma mielipide on et toi näyttää paremmalta ku joku toppi missä on tissit tiskillä. Paljastaa just sopivasti, muttei liikaa. Eikä tolla tuu kylmä, sen takia bleiseri :)

      Delete
  2. onpas kuumis asu!! :) Tuo pitsi body on mieletön!

    ReplyDelete
  3. heei sulla on tosi kiva blogi ja tosi kiva asu !! ^^mä pidän kanssa pitsipaitoja noin ja mullekin tätä ollaan ihmetelty. Sama sifonki kauluspaitojen kanssa.. Ei niitä oo tarkoitettukaan pidettäväksi minkään topin kanssa :) Mut tietty jokainen tyylillään :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiköhän tonne alle sopis joku saman malline toppi, semmost on vaan tosi vaikee löytää :/ Eri asia niitten pitkähihasten pitsipaitojen kans, sillon näyttää kummatki hyviltä imo :)

      Delete
  4. oi ootpas kaunis! ja tää ulkoasu on tosi kiva koskä tää on tälläne simppeli :)kaikki on tällästä "yksinkertaista" jos nii voi sanoo :o mutta kiva blogi! tuossa tuo arvostelu. ja liityin lukijaksi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitän :) Juu mulla on käytössä kommenttien moderointi, joten ne näkyy vasta ku hyväksyn ne :)

      Delete
  5. Hei! linkkailit mun blogiini ( Aurrevoir.blogspot.com ) blogias ja löysin tämän uuden blogisi niin pistän tämän blogin mun tulevaan postaukseen !

    ReplyDelete